۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۶۲۳۹۹۵
مدیرعامل اتحادیه اتوبوس‌رانی شهری کشور مطرح کرد؛

محدودیت انتقال اتوبوس‌های ایرانی به عراق| تسریع در بازگشت از سفر

محدودیت انتقال اتوبوس‌های ایرانی به عراق| تسریع در بازگشت از سفر
مدیرعامل اتحادیه اتوبوس‌رانی شهری کشور با تأکید بر لزوم تسریع در بازگشت از سفر اربعین توسط زائران، گفت: انتقال اتوبوس‌های ایرانی به کشور عراق با محدودیت مواجه است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو اربعین، محسن مسلم خانی با بیان اینکه برای حمل‌ونقل زائران در کشور عراق اولویت با خودروها و وسایل حمل‌ونقل عراقی است، اظهار داشت: محدودیت‌های متعددی برای انتقال اتوبوس‌های ایرانی در کشور عراق وجود دارد و این امر مانع از انتقال با سرعت زائران می‌شود.

وی با اشاره به کمبود امکانات حمل‌ونقل در کشور عراق تأکید کرد: زائران برای بازگشت از سفر اربعین تسریع کنند و بازمان بازگشت از سفر را به‌روز اربعین موکول نکنند.

مدیرعامل اتحادیه اتوبوس‌رانی شهری کشور بابیان اینکه اتوبوس‌های ایرانی برای جابه‌جایی زائران اربعین در شهرهای مختلف عراق مستقر هستند، اضافه کرد: شرکت اتوبوس‌رانی ایران با حداکثر ظرفیت در حال ارائه خدمات به زائران هستند.

مسلم خانی از استقرار ۳۵۰ دستگاه اتوبوس در مرز خسروی خبر داد و گفت: در سه مرز مهران، شلمچه و چذابه خدمات‌رسانی به زائران اربعین ۲۴ ساعته انجام می‌شود و با توجه به محدودیت تردد در شب از طرف مرز خسروی سیستم حمل‌ونقل زائران نیز به‌تبع با محدودیت زمان اجرا می‌شود.

وی افزود: در کاظمین امکاناتی فراهم‌شده است تا زائران از باب الم راد کاظمین به سمت حسینیه بغداد منتقل شوند و از این حسینیه زائران تا مرز خسروی منتقل می‌شوند./1360/د101/ب1

ارسال نظرات